aryaggc benim hamileliğim güzel gitmişti göbek dışında kilo almamıştım taki hastaneye yatana kadar 2 ay kımıldamadan yattım o an kilo aldım 77 doğuma girdim 74 olmuşum sadece bir daha tartılmadım moralim bozuldu göbeğim gitsin diye korse giymek istedim ama göbeğim full çatlak oldu ve çatlak olan yerlerde deri incelmesi olmuş değil korse kıyafet giyemiyorum numarada pazartesi 2 ay olcak doğum yapalı hala karnım ağrıyor hala bişey giymek çok zor oluyor göbeğim kolum bacağım şiş ve ben akşam 6 dan sonra asla bişey yemeyen biriyim