Merhaba arkadaşlar oğlum 11ay 8gunluk. Beslenmesi sabah kahvaltı gün içinde meyve akşam çorba veya tavuk yoğurt. Sonra mama içip uyuyor. Ama yeri geliyor hiç yemiyor mama içiyor. Bir yaşında sonra beslenmesi nasıl olacak mama tüketiyor. Biraz kilomuz düşük olduğu için raporlu mama +aptamil mama tüketiyor normal süt mu içecek ağırlık artık yemek biliyorum ama mamaya devamı edeceğiz