Eminenur_43 hepimizin olduğu fotoğraflardan anahtarlık yaptırmıştım ben 2 sene önce. Ne hediyesi bu deyince bir daha yok dedim. Son hediyem odur eşime. O anahtarlık da arabayla kaza yaptığındaydı sanırım kayboldu gitti🫠 çiçeksepeti nde çok seçenek var her tarz göre