Merhaba Hanımlar 17 aylık kızım var kaç gündür öksürük burun akıntısı vardı dün doktora götürdük boğaz enfeksiyonu dedi ve virüs testi yapıldı çok şükür temiz çıktı şu an balgamını atamıyor hırıltısı var öksürük şurubu verdi balgam sökücü ile birlikte ama ben ilk defa kullanacağım için çok korkuyorum Ya balgamı çıkartamaz çıkartamazsada birikirse diye diye düşünüyorum arkadaşımın kızına kullandığı ilaçtan da aldım Zaditen �lacın ismi O da sanırım balgam söktürüyormuş çok kararsız kaldım sizce kullanmalımıyı