Gulben1234 Merhaba anneler benim sütüm gittikce azalmaya başladı zaten öyle fışkıracsk kadar cok olmasada idare ediyordu ama gittikce azaldı sagımda 60 cc zar zor cıkıyor ne yapmam gerek
elisaaselim Gulben1234 bide ismini hatırlamıyorum ama eczanede satılan bi damla vardı arttırmak için bi eczaneye sorun süt arttırmak için ne kullanablrm diye
germophepe Gulben1234 su, rezene çayı , bol emzirme , bulgur , komposto, dereotu, marul, maydanoz, lahana , roka , semizotu, kırmızı et ,
karelisko Gulben1234 bolbol su için dut kurusu ve bimde bi müsli var inanılmaz süt yapıyor şiddetle tavsiye ederim