Merhabalar anneler, birkaç ay önce uzunca anlatmıştım oğlumla ilgili endişemi. Burayı da çok sık kullanamadığım için kısaca sormak istiyorum. Endokrin testleri normal çıkmıştı haftaya tekrar gideceğim birkaç ay sonra yine de bakalım demişti doktor.
26 aylık oğlum boy 100 cm kilo 20 kg. Bebek tabiki o bebeksilik üstünde heybetli bir minyatür gibi duruyor. Sevimli konuşması vs olmasa giyim tarzından 5-6 sanılıyor başta. Ki zaten 6-7 yaş giydirmek zorunda kalıyorum. Babamızın boy 1.84 benim 1.67 oğluşumun bir anomalisi yoktur değil mi? Çevrenizde ya da bebeğinizde böyle bir durumla karşılaşan varsa görüşü nedir merak ediyorum