Sadeturkkahvesi Kızlar burada gördüklerim beni çok üzdü nasıl öğretmenler nası kurumlar var günlerdir burda okuduklarıma şaşıp kaldım öğretmenler neden böyle yapıyolar özellikle özel okuldakilerden böyle şikayetler Çok üzücü :(
Cevizadam Sadeturkkahvesi iki yaş için kreşe gittim çocuklar salya sumus anne anne ağlıyorlardı beni bıraksalar psikolojim bozulur yani dedim çocuğum burda kafayı yer bırakamadım en kötü kaynanam bakar yine bırakmam dedim yani ama büyük yaş grupları iyiydi
OncedenGurme Sadeturkkahvesi çünkü sadece kötü davrananlar gelip yazıyor. İyi davrananlarınki Allah razı olsun demiyor 😂😂 o yüzden hep kötü okuyorsunuz. Yoksa çok güzel kurumlar ve çok iyi öğretmenler de var 🌸
Sadeturkkahvesi Cevizadam ilk başta ağlıyolar evet ama sonra alışıyolar. O gördüğünüz en masum hali :) Öğretmenlerin burada günlerdir çocuklara davranışlarını okuyorum çok üzülüyorum
Oglumunannesiyim__ Benim oğlumda 3 yaşında 10 gündür hiç alışmadı okula zorla kucaklayarak sınıfa götürdü öğretmeni eşim alalım diyor ben çalışmak istediğim için gönderelim diyorum ve gerçekten sınıfta çocukların yarısı anne anne diye ağlıyor 😔
Sadeturkkahvesi Oglumunannesiyim__ eğer öğretmeni iyiyse ve büyük bi sorun yaşamıyorsa direnin geçecek :)
Katya Sadeturkkahvesi bende kreşe veriyorum 2 senedir hiç sorun yaşamadım maşallah diyim . Hangi post acaba