5 buçuk aylık kızım bugün biraz huysuzdu sonrasında vücudunun sıcak olduğunu fark ettim ateş ölçerim ile ölçtüm 37.3 çıktı biraz üstündekileri incelttim sonra yine baktığımda 37.6 çıktı ağrı kesici şurup içirdim hemen ne olur ne olmaz diye..38 üstü ateş diye biliyorum ama vücudunun sıcak olması beni korkuttu baya