Kızlar, oğlum 30 aylık, 3 yaşa doğru gidiyoruz şükür, ama son zamanlarda oyuncak paylaşmama arkadaşına vurma bağırma gibi huyları çıktı inşallah geçici bir durumdur anlatıyorum evde tamam diyor arkadaşını görünce vuruyor istediği bir şey olmayınca, ve bunlara ek olarak ağlıyor tabiki de 3 yaş etkisi mi bizimkinin gıcıklığı mı 🙃