Hayat123456789 başınız sağ olsun. Sizin kararınız , arkadaşım da tek başına eşiyle büyüttü yalnızlardı . Şimdi 6–5-2 yaşlarında (yaklaşık) oğulları var. Büyükler okula gidince yalnız kalıyorum küçükle diyor . Hiç pişman da değil . Sabrınız durumunuz varsa güzel 👍