Ceyer Sevgili anneler bebeğimin son bir haftada idrarında gözle görülür bir azalma var -ek gidaya geçeli 1 ay oluyor - sebebi ne olabilir ?? Bezini akşamdan sabaha hiç ıslatmıyor 😞bu durumu yaşayan anneler var mı ?? 7. Aylık
Sarenin_annesi Ceyer eğer bebeğiniz kızsa vajinasında yapışıklık olabilir çocuk doktorunuz kontrol etsin yada erkekse sünnet ettirmek gerekebilir.
Ceyer Zhraagk NhLpRn Rumeysa34 Sarenin_annesi teşekkür ediyorum hepinize bilgilerinizi paylaştığınız için 🙏🏻
Zhraagk NhLpRn pipiye falan yapışıyosa bez yapmakta sıkıntıda yaşıyo olabilir bazen benim bebeğiminde oluyo açıyorum bezini bollaştırıp tekrar bağlıyorum
Rumeysa34 Canım benim bebeğim de öyleydi idrarınds enfeksiyon çıktı idrarını yapamadığı için oda böbreğine geri dönerek kanına karışmış kanında da enfeksiyon çıktı hiiç atlatmadan doktora gidin
Sarenin_annesi Ceyer endişelenmenize gerek yok daha dün biz çocuk cerrahında yapışıklığı açtırdık 5sn lik bir işlem eğer ondansa yada doymuyor da olabilir
Rumeysa34 Ceyer herkesin farklı yorumı var burada bende foruma yazdım götürmedim ne kadar doğru söylüyor olsalarda hepimizin bebeği farklı ben en kısa sürede doktora götürmenizi tavsiye ediyorım
Ceyer Rumeysa34 Rumeysa34 doğrudur tabi ama acaba ben mi kuruntu yapıyorum normal bi durum mu yaşayan var mı die bilgi almak istedim yarın doktora götüreceğim inşallah
Ceyer Bugün çocuğumu götürdüm ve enfeksiyon kapmış idrar yollarında belki benim gibi olan anneler olur beklemeyin yolunda gitmeyen bişeyi hissettiğiniz gibi Hislerinize güvenin ihmal etmeyin 🙏🏻
Rumeysa34 Ceyer canım benim dediğim gibi aynısı bende de oldu gitmedim erteldim sonra dayanamadım götürdüm enfeksiyon iyiki ertelememişsin çok geçmiş olsun Allah şifa versin bebişleirmize 😘🥰
Ceyer Rumeysa34 amin inşallah 🤲🏻benim bebeğimde kilo alımıda durmuş acaba napabilirim siz neler yapıyorsunuz ??
Brcuak Benim kızımdada böyle hissediyorum 1 ay öncesine kadar geceden sabaha bez dopdolu olurdu şimdi eskisi gibi bi doluluk yok bende mi götüsem yazdıklarınızı görünce korktum