Merhaba benimki 13. Haftaya girdi dün. 11. Haftada hatta daha önce bile olabilir başladı bizim. Aslında tam doğması gereken günde doğdu ama neden bilmiyorum hep ilerden gidiyor erken yaşıyoruz. 2 haftayı geçti 3. Haftaya girecek hala düzelmedi bizimki. Her şeyi normal oyunlar oynayan gülen çocuk kafayı yemiş gibi. Gece 2-3 saatte bi kendini uyandırıyor. Gözü kapalı ağlıyor. Alınca da saatlerdir açmış gibi emmeye başlıyo. Kucağımdan başka yerde uyumaz oldu, evet kucağımda uyutup yatağa koyardım ama uyurdu orda. Şimdi anında uyanıyo, derin uykuya çok zor geçiyor hep bi gözü açık. Gündüz saatlerce uyumuyo. Geçenlerde hatta bi kez 24 saatte toplasan 3 saat uyumamıştı o biraz düzeldi. Bu arada aynı anlattığınız gibi bırakınca katılıyor damarlar çıkıyor kafasından. Gece gece dışarı çıkıyoruz çoğu kez sussun diye. Biraz azaldı ama tam düzelmedi. Hatta acaba 4. Ayı mı yaşıyorum dedim uyku gerilemesi de böyleymiş. Ben bilmiyorum biz neden çok uzun yaşadık ve hala devam ediyo? Herkesin 1 hafta sürmüş. Çok yoruldum tuvalete bile zor gidiyorum omzum belim oturmaktan pert oldu. Biz eskiden oğlumla sabahları uyumaya devam ederdik. İlk öyle başladı ben yanına yatmadan uyumuyordu. Şimdi o da olmuyo sırt üstü yatamıyor resmen gaz damlasıyla sakinleşiyo… biraz daha iyi ama geçmedi. Var mı böyle bi şey yaşayan ya?