Bugleminannesi28 Happybaby06 beyaz takım özel günümde geçen sene tercih etmiştim şimdi bej olmalı:) o yüzden bakıyorum birde etekli takım ve elbiselerden daha çok hoşlanıyorum pantolonlu takım zayıf olduğum için ekstra zayıf gosteriyor
Bugleminannesi28 Happybaby06 kızımın ilk yaşında buna benzer duz balon kol beyaz şubat kumas etekli takım giymistim:/
Bugleminannesi28 Happybaby06 ikiside tarzım değil kuzum çok büyük gösterir daha 23 yaşında minyon tipli birseyim minicik hsjshsh 😂 40 yaş gibi dururum :/
Happybaby06 Bugleminannesi28 evet 23 yas için fazla 😂😂 sayende tesettür elbise modasını öğrenmiş oldum🥰
Bugleminannesi28 Happybaby06 yok kız estağfurullah kimseye birseyi öğretemem sadece tarzım değil zaten abiye tarzı birsey istemiyorum abiyede bej çok büyük gösterebiliyor günlük ama sade şık istiyorum ve bir türlü bulamadım ya çok abiye ya çok günlük