Arkadaşlar merhaba 9 aylık bir oğlum var. 4,5 aylıkken nöbet geçirmeye başladı epilepsi teşhisi kondu ilaç başlandı çok şükür 4 aydır nöbeti yok. 2 yıl ilaç kullanıp bırakacak. Biz bununla alakalı genetik test vermiştik. Testte gelişim geriliği (psikomotor) geni çıkmış. Şimdi bizden de kan aldılar anne babadan mı geçmiş yoksa sadece bebekte mi var diye bakacaklar. Eğer annede ya da babada varsa normalmiş eğer anne babada yoksa sadece bebekte varsa o zaman epilepsiye bu gen neden olmuştur diyeceğiz dedi doktor. İşin garip tarafı oğlumun gelişimi çok iyi ayına göre herşeyi normalmiş. Bu gen varsa illa gelişim geriliği olur mu acaba? Genetik test yaptıranlar bilgi ve tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim