Kızlar ben eski postlarımdan da görürsünüz aşırı kalp takıntısı olan biriyim bugün öğlenden beri tam imam tahtası denem yerde bi sıkıntı var beni sıkan bir şey böyle ağrı falan değil daraltıyor beni, akiam üzeri ekg çekildim normaldi. Aşırı sinir geliyor üzerime boynum da ağrı var çenem uyuşuk gibi kulaklarıma kadar kalp krizi gibi bir şey değildir demi 😓 yine başladım ben