Flower06 Selam güzel anneler bebeğim doğduğundan beri ağzı açık uyuyor ve dili dışarda 😞bugün doktor kontrolünde dilinin biraz büyük olduğunu takip edeceğini söyledi bu durumla karşılaşan oldu mu çok üzgünüm tecrübelerinizi yorumlarınızı bekliyorum