Arslan Doğru ilacı bulduğunuzda düzelicektir inşallah ilaçların yan etkisi olabilir davranış problemleri oda düzelecektir inşallah üzülmemek elde değil biliyorum ama ilacı var çok şükür kendinizi üzmemeye çalışın, benim titreme nöbetlerim oluyordu birden durduk yere başlardı bazen bi süre sonra geçer bazen yarım saat bile sürdüğü oluyordu birde bütün vücudum seğiriyordu sürekli böyle atmalar vardı bi kaç hastalıktan şüphelenip test yaptılar aslında tamamen temiz çıkmadı dediğim gibi EEG m bozuktu ikincisi bi tık iyi gelmişti ama psikiyatrik ilaç kullanmaya başladım hepsi geçti bu 4 sene önce felan oldu o yüzden piskoloji çok basite alınacak birşey değil herşeye sebep olabiliyor