Sudealihan doğduğundan beri veriyorum hiç pişman olmadım. 34 günlük bebeğim, gece uykuya geçerken veriyorum beyaz gürültüyle birlikte cok rahat uyuyor zaten sonra da atıyor. Ama mesela mayışmışken vermiyorum cünkü o zaman emziği oyun yapıyor daha cok emmeye çalışıyor uykusunu açıyor. Altını alırken ya da gaz ağrısı sırasında veriyorum rahatlatıyor. Zaten oral dönemdeler buna ihtiyaçları var. Yani doğru zamanda kullanınca emzik kurtarıcı bir sey. Sizi reddetmez merak etmeyin zaten emzik sizin yerinizi tutamaz bebek bunu cok iyi biliyor🙃