eslem00 Kızlar bebeğim 6 gün sonra 3 aylık olacak bayadır kabızlık sorunu yaşıyoruz 5 6 günde bir yapıyor bazen uzuyor hem anne sütü hem mama alıyor napmalıyım
Han_alparslan Doktor 10 güne kadar yapmaması normal demişti. Çay kaşığıyla zeytinyağı icireblirsiniz. Siz de yediklerinize dikkat edin. Lifli gıda bol su 🤗