14 aylık bebeğimvar ve bir süredir gece beslenmesini bırakmak istiyordum. Çünkü tok uyusa bile iki saat sonra mutlaka emmek için uyanıyordu. Bu böylece her iki saatte bir uyanmaya döndü uzun süredir. Kademeli olarak azalttım her uyandığında emzirmedim. Emzirmediğim zamanlarda eşim devreye girdi. Ben odadan sessizce çıktım eşim sallayıp uykuya döndürdü. Çok ağladı üç dört gün evet ama inanın çok çabuk alışıyorlar. Şu an nasılız derseniz sabaha kadar hiç uyanmıyor. Gerçekten tamamen alışkanlıkmış. İştahı da inanılmaz arttı. Sabah aç uyandığı için kahvaltısını çok güzel yapıyor. Aklından geçen varsa geç kalmadan yapsın çok büyük rahatlıkmış sabaha kadar uyanmamak. Yaşları büyüdükçe memeyi bıraktırmak zor oluyormuş. Bu arada gündüz emzirmeye devam edeceğim 2 yaşına kadar.