gdnz Kızlar evde iş yaparken kullancam. Kullanımı pratik sizin de memnun kaldığınız kanguru varsa yazın lütfen🙏🏻 baktım baktım ama hiç anlamadım bir sürü marka var 😅
Kuzularinanasi gdnz boba marka cok iyi.suan satiyorum ben letgo da.sifiri 5 bucuk civarinda…ben 1500 1250 vericem…dolapta almak.isterseniz ozelden yazin ,hesabimi yazarim
lena00 gdnz babyplus almayın tek diyeceğim bu kadar aldım 350₺ çöp asla kullanışlı değil bebeğim resmen boğuluyor onun içinde bir kere bile kullanamadık
gdnz Kuzularinanasi dolap hesabım yok ama başka nerden atabilirsiniz fotoğraflarını baktım şimdi güzel bi markay benziyor
lena00 imaddesi ben hamileyken almıştım keşke bekleyip çocuğumla deneyip alabilseydim elimde kaldı öyle 🥲
imaddesi lena00 olan olmuş artık çocuğunuzun elinizle tutarak yani elinize destekleyerek tutup gezdirebilirsiniz yine de kullanın bence kısa mesafede olsa.
lena00 imaddesi kullanmıyorum zaten genelde bebek arabasını tercih ediyorum ama güzel bir kanguru olsaydı kullanmayı tercih ederdim