Motherlion01 böyle süreçlerin geçici olduğunu bilmek lazım tabi .. çocuğu zorlamadan yemeğe küstürmeden vermek lazım .. anne stresi zorlaması arttıkça çocuk daha cok küsüyor daha çok yememekte direniyor . Hiçbir çocuk aç kalmaz emin olun doyduğu kadarını zaten alıyordur …siz kendinizi üzmeyin bu bir süreç ve geçecek öyle düşünün her fırsatta dediğim gibi dikkatini dağıtacak şeylerle meşgul edin .. dışarıya çıkarın açık hava da ( park , site bahçesi , kafe ) yedirmeyi deneyin … geçiş döneminde yaptığımız hatalar bazen olumsuz geri dönüşlere sebep oluyor ama siz mükemmel bir annesiniz bunu unutmayın .. çocuğunuz şu an sadece birazcık annesini zorluyor diyelim geçecek 🩷🥰