ber27 bende bazen iştah şurubu fln düşünüyorum ama bizimki asla şurup içmiyor onu hergün nasıl içirecem diye düşünüp vazgeçiyorum doktorumuzda sabırla vazgeçme diyor sürekli teklif et diyor dediğini uyguluyorum yok varsa yoksa mama içiyor artık oda tok tutmuyor gece aralıksız uyuyan çocuk sabah kadar elli kere kalkıyor