YaseminK96 Bebeğimin yarın 2 ay aşıları vardı fakat grip oldu yavrum hastayken aşı yapılıyor mu bilgisi olan var mı? Bir de aşıların tedariğinde sıkıntı varmış ebemiz söyledi böyle bisey duyan var mı?
anneyimya YaseminK96 hastaysa aşı olmuyor diye biliyorum. Sabah sağşık ocağınızı ara sor ne diyecekler bakalım
zeynepp0116 YaseminK96 hastayken benim kızıma da aşı yapmamışlardı. Hastayken yapılmıyor diye biliyorum
suheyla92 YaseminK96 hastaysa iyileşmesini bekleyin zaten vucudu gucsuz bi de asi uzerine binmesin. Evet bizimki de dun aradi asi yok elimde carsamba gel dedi
KaynanaYiyen YaseminK96 haber verin hasta olduğunu mutlaka. İyileşince yaparlar merak etmeyin. Çok geçmiş olsun ❤️