hallooo Benim oğlum da araba aşığı. İlk kelimelerinden biri de araba zaten. 2.5 yaşında. Amblemlerinden markalarını ezberlemiş, bak bolboo bak mermedes diyor. Bir arkadaşımızın arabasını bir kez görsün ‘ bak bilmem ne abinin araba’ diyor. Sitede herkesin arabasını biliyor. Arabaların kazalı yerlerini gösteriyor, kimin arabasının neresi kazalı biliyor. Tırlar kamyonlar için zaten ohoo. Uyurken de eline alıyor ve süre süre uyuyordu. Ben de korkup doktora anlattım dedim bi şey var. Bu kadar olmamalı. Sadece yoğun ilgi. Ben de tam tersi, hiç ilgim yoktur arabalara 😂 Yazmamışım, oğlumda da yatarak araba sürme var. Eşim de diyor biz de küçükken hep yatarak sürerdik diye. Sanırım araba böyle oynanılıyor 🤷🏻♀️