Deletedmom_1111 benim annem 12 senedir hem idrarda kan hem de enfeksiyon ile mücadele eden bir kadın. Aynı şekilde babamda öyle. Hiçbirinin ne idrarında ne de iç çamaşırında kan yok. Yani ben anlamadım neden herkes bu kadar emin ve net konuşabiliyor sağlık konusunda doktor olmadığı halde. Sizin başınıza gelmemiş, siz kendi tecrübenizi yazıyorsunuz. En azından cümleyi şu şekilde kursanız anlayacağım” benim idrarımda şu seviyede kan vardı ve iç çamaşrımda gözüktü fakat sevşyeye göre belki de görünmüyordur veya görünüyordur ‘’ hani siz de görününce herkeste görünüyor mu oluyor?