Merhaba 4.5 yaşında hareketli bir oğlum var . Pedagoga götürdük . Oyun atölyelerine gittik . Ancak çok hareketli söz dinlemeyen kural tanımayan her dediği olacak gibi düşünen bir çocuk . Bebekliğinden beri asi yapısını asla bırakmadı.kreşe başladı devam edemeden geri gönderdiler . Bize karşı vurma huyu var bağırma huyu var . Bir yere gidemiyoruz . Gidersek dönüşümüz hep sorun . Ne yapacağımızı bilemez olduk .