Merve5155 Kaç yaşında bebiş. Mesela benim yeğenim 2.5 yaşında tanı aldı. Rehabilitasyon özel kreş vs baya toparladı. Mesela elini sokup paketten bir şey bile alamaz, bizim elimizi iterdi. Asla ağzından kelime çıkmazdı. Şuan isteklerini söylüyor. 10 yaşında.
Eşimin kuzeni 13 yaşında oda otizm , çok daha iyi durumda. Okuma yazmayı bile söktü. Mükemmel resim çizer. İletişimi iyidir, konuşur.
Umarım siz de eğitimle çabucak toparlarsınız. Pes etmeyin derim, öncelikle raporla birlikte alınan bir ödeme oluyor. Onlara başvurun hakkınızı alın ki daha iyi eğitim verebilesiniz. Özel spor okulları oluyor, onlara da götürebilirsiniz