Sürekli aynı postu açıyorum
Tek isteğim sizden şu yaşta bitiyor demeniz
Sizden umut bekliyorum
Çok tükendim sebepsiz ağlaması
2 yaşına girecek 25 ekimde
30 kelimesi var herseyi anlıyor ama konuşamıyor herseyi
Ama sürekli ağlaması diş mi sendrommu
Tükendim 😔😔