Selma_q
Doktoru konuşmada geride kaldığını söylemişti 15. ay gibi. Sonra birden arap atı gibi açıldı,dillendi. Bir çok kelimeyi net çıkarabiliyor şu an. 19 ayı bitmek üzere.
Hep yaptığımdan farklı bir şey yapmadım bu süreçte. Kelime kartları,kitap okuma,müzik dinleme,söylediklerinden anlamlı kelime türetme,işaret diliyle ifade ettiklerini öyle mi? Bu mu? Nerede? gibi gibi kısa sorularla sözel anlatışını destekledim. Yolda bile sürekli konuşuyorum kendini ifade edebilsin diye 🙇🏼♀️
Artık susmayacağı zamanlar yaklaşıyor sanırım...