Kızlar özellikle 2 gündür mahvoldum. 11 ay 22 günlük 2 gündür burnu akıyor ve zaten az yerdi hiç yemez oldu. Başka şikayet yok şükür ateş kusma öksürük falan yok. Takip ediyorum Dr randevusu cumaya buldum. 2 gündür bu hastalık sürecinden mi başka birşey mi çığlık atarak uyanıyor ve asla sakinleşmiyor. Kucakta gezmek kalkıp oyalamak gerekiyor. Çok zor dalıyor, gözü kapalı ama kıpır kıpır kendini kaldırmaya çalışıyor. Eller hep ağızda salya başladı 8 diş var ama galiba daha da geliyor. Devamlı kucağımda olmak istiyor kucağmda uyumak istiyor asla bırakamıyorum babasına bile asla gitmiyor. Ne zaman geçiyor bu süreç ya da geçiyor mu doktora mı gitsem korktum iyice çok yoruldum