3 yaş gerçekten yıldım artık. Her şey ile inatlaşma yok böyle bir şey. Yoruldum izne çıktık millet dinlenir. Tatil dışında, ailelerin yanında hiç bir şekilde dinlemedim tam tersi oldu diyebilirim. Güzelce anlatıyorum , ya sabır diyorum yok yani istediğini yaptırana kadar ağlama (kiii ağlasa da yapan bir insan değilimdir. Hayırsa hayırdır.) Kızdığında gelip vurma. Bilmiyorum ne olucak, kreşe gidiyordu izin dönüşü haftaya inşallah devam edicek. Oyun terapisi ve psikoloğu var okulun umarım işe yarar. Oturup ağlıyorum şu an oda da sessiz sessiz ya :( gücüm kalmadı.