benbuyum eskiden yani biz kücükken kapımızın önünde oynardık arkadaşlarımız vardı ve ortalık daha sakindi şimdi öyle değil cocuklar 4 duvar arasında büyüyor okula başlayınca hastalık peşlerini bırakmıyor ortam eskiye göre cok kötüye gidiyor malesef. Eskiden birlik beraberlik varmış bence cocuk büyütmek daha kolaydı ama şimdi öyle değil herkes bi başına kalıyor ve artık ne bilim deprem kapıda ortam kötü e maddi olarakda kötüye gidiyoruz ben hep bunları düşünüyorum ve uzaklaşıyorum ikinci cocuk fikrinden rabbim verirse başım gözüm üstüne ama pişman olursun lafınada cok takılıyorum nolcağımızı bilmiyoruz sonucta rabbim hayırlısını versin