denizalismom Fluflu onu da hem iş yerine hemde iş kura dilekçe veriyorsunuz. Yine 1 ay önceden vermeniz lazım.
denizalismom Fluflu şimdi baktım da izin bitiminden sonra diyor . Sizin raporunuz sıkıntı çıkarabilir size
Fluflu denizalismom bir maddede doğal afet hastalık gibi mücbir sebeplerde ertelenir diyor benim raporumda hastalıktan alındı
Qwertyu Fluflu hak degil yani zorunlu hak degil.sirket onaylarsa kullanilabiliyor tamamen sirketin insiyatifine kalmis. He ucretsiz dogum izni 6 ay hak mesela onda mecbur vermek zorunda
elifatakoc Qwertyu Hayır bu da hakkınız eğer iş veren kabul etmezse tazminatınızı verip çıkarmak zorunda
elifatakoc Fluflu 6 aylık ücretsiz iznimin bittiği gün başladım hemen,iş veren kabul etmek zorunda eğer etmezse sizi tazminatınızı verip çıkarmak zorunda bilginiz olsun, Siz raporu nasıl aldınız?
Fluflu elifatakoc doğum sonrası astımım tetikledisağlık sorunlarım calışmaya engeldi o sekilde aldım siz yarım maas mı alıyorsunuz
poyrazege3560 elifatakoc merhaba umarım bu yazımı görürsünüz. Bende dogum sonrası 6 aylik izindeyim Ekim 4unde işe başlıyorum biraz araştırdım ama bu yarı zamanlı çalışma da işyeri çalıştığın kadar verip gerisini is kur veriyor mus ama tamamlanması gereken gün sayısı varmış 600 gün sanırsam doğrumudur bu
Fluflu elifatakoc benim söz ettiğim sizin söylediğiniz değil iki ay tam maas alıp yarım gün çalışabiliyorsunuz işkur ödüyor maası
elifatakoc poyrazege3560 Merhaba işkurdan hiç bir ödeme almıyorum 1 yıldır yarı zamanlıya devam ediyorum hepsini şirketimden aldım.600 gün olayını hiç bilmiyorum benim daha önceden 7 yıllık sigortam vardı