4 buçuk aylık bebeğim var 1 ay erken doğdu gelişimi güzel gidiyor fakat kafamı kurcalayan birkaç şey var. Bazen ışığa uuzn uzun bakıyor ve heyecanlanıyor, heyecanlandığı zaman ellerini karnına vuruyor ve ayaklarının üstüne bastırmaya çalıştığım zaman parmak uçlarında basıyor bunlar otizm belirtisi mi sizce? Ay sonu doktor kontrolümüz var doktora anca o zaman sorabilirim