Poncikkkk Kızlar sol göğsümde birden iğne batması hissi oluyor ağrı gibide oluyor emzirmiyorum bu durumları yaşayan varmı aranızda
Honki_Ponki Poncikkkk eskiler süt kanallara indikce igne gibi batma olur dermiş benimde emzirdigim dönemlerde çok olurdu gerçektende öyle çocuklarımı emzirdikten sonra sütüm dolmaya başlayınca oluyordu benim genelde gece daha sık olurdu sütü boşalmış meme de daha sık oluyor sanırım
1mom1 Poncikkkk 22 günlük anneyim 3 gündür bende de çok olmaya başladı artık hatta birinde emziriyorum ikisinde aynı anda oluyor o his
Poncikkkk Honki_Ponki emzirirken hic öyle olmadı bilmiyorum olabilir gerci belki ondandır teşekkür ederim
Ococila Bende de çok olur hatta kalp krizini geçiriyorum diye korkarım paniklerim ama doktora gittim kas ağrısıymış o sizinde devam ederse bir gidin içiniz rahatlar en azından