Sksjsjjsks ben bişey yaşamadım canım aşırı duygusal bir insanım ben sokaktaki hayvanla bile empati kurup oturup ağlarım böyle haberlere dizilere falan herşeude empati kurarım küçücük bir yerim ağrısın kötü hastalıkları düşünürüm öleceğim diye düşünürüm eşime ulaşamazsam başına birşej geldi diye onuda hep kötü düşünürüm pozitif düşünce diye birşsy yok bende böyle düşüne düşüne de panik atak kaygı bozukluğuna yakalandım şuan çok kötüyüm beynim susmuyor hep kötü şeyler geliyor aklıma hasta olcam iyi değilim falan diye öyle olunca da ellerim ayaklarım titriyor boğazım ağrıyor sırtımı bi alev alıyor iştahım kapanıyor öyle işte 😥