Yasmennk Bakin benim izleyecegim yolu ben herhangi bir yontemden bulmayacagim. Gerekirse bir gece, iki gece, uykusuzluk olacak ama uykusu geldiginde uyuyacak. Gece uykusunun gelmesini bekleyecegim ve uykusu gelince yorgun dusecek. Bu sekilde sarilip uyudugumuz zaman normal bir gunde de ayni sekilde uykusu geldiginde yine sarilip uyutacagim. Sonra uyumayi zaten normallestirmis olacak ve bir sure sonra uykusu gelince sarilmadan uyuyacak. Benim izleyecegim yol hu olacak. Tabiki birkac gun sabir lazim. Ama zaten bebislerimiz dogdugunda kac saatlik uykuyla duruyorduk? Ben 2 saat bazen 3saat uyuyordum. Bebek yine ayni bebek, sadece artik daha ozgur ruhlu :) Kucucukken bagirmiyorsak, sabirla kalkip 2 saatte hir besliyorsak, simdi de ayni seyi yapmaliyiz diye dusunuyorum. Uzunca yazdim cunku kendinizi ifade edis seklinizi cok samimi buldum. Gercekten yorgun bir anne gordum. Umarim iyi olur surecleriniz :)