Kızımı akran etkileşimli oyun grubuna yazdırdım 2-3 yaş grubu haftada 2 gün 2 saat aynı yaş grubundaki çocuklar oynayıp iletişim kurma amacı normal oyun grubundaki gibi eğitici tarzda oyunlar etkinlikler yok daha özgür serbest tarzda oyun grubu 6 kişilik tek öğretmen var oyun ablasi/abisi yok kızım 25 aylık ilk defa böyle Bi yere gidiyor ayni yas grubunda hic arkadas ortami olmadi konusmasi ilerler arkadaşlık kurar diye yazdırdım bugün çok eglendi çok mutlu oldu doktor önerisiyle başladık kreş icin hem erken hem fiyatları çok yüksek diye göndermedim böyle bir şeye denk gelmemiz çok iyi oldu. Sizin gittiğiniz oyun grupları nasıl bu tarz mi yoksa eğitici etkinlik tarzında mi öyle Bi yere yazdırmak daha mi iyi olurdu