monaroza88 4.aya giriş yaptık , pusette arabada otomobilde uyuyup sakinleşen çocuk artık ağlıyo. Yolda hep rahat dururdu şimdi ağlama krizine giriyor. Memeyi mamayı zor bela içiyor. Ne bu ya ne bu cildiricam.
zehra777 monaroza88 4ay sendromu🤣allahim bendede o sorun bixtix ya bixtix isimiz zor Allah kolaylig versin
anneann monaroza88 Allah’ım bu 4. Ay ney böyle ya uyku nedir unuttu çocuk memeyi almak istemiyor direkt 5 e geçmek istiyorum
deniz1010 monaroza88 3.ayda da atak yaşamıştık şimdi 4.ay atağı başladı. Gerçekten artık çok yorgunum