kaya97 Kızlar merhaba 67 günlük bebeğim var ilk günden beri emziriyorum bugün regl oldum normal mi sizce sütümü etkiler mi
Deletedmom_1111 kaya97 valla baştan beri reğl düzenli hiçte etkilenmedi hatta tadı değişir dediler kızım maşallah löp löp emdi ahahdjsh Şuan 2yaşına gelmek üzere hala emiyor
minikmucizemaak kaya97 Bende emzirirken adet oldum lohusa kanamam uzun sürmüştü lohusa kanaması bitti 1 hafta sonra adet oldum
anml kaya97 Benim sütüm bariz şekilde azalıyor regl dönemlerinde. Bestlak kullanıyorum o dönem bir de su tüketimini arttırıyorum. Doymadığı için çok ağladığı zamanlarda da az mama takviyesi yapıyordum. Regl bitince eski düzene dönüyor tekrar.
kaya97 Ama kızlar biraz azalmış gibi hissettim sağdım 60cc bile çıkmadı normalde 150cc çıkardı nasıl arttırabilirim sütümü
asminmom kaya97 Bence regl etkiliyor süt miktarını çünkü ben her ay düzenli oldum doğum sonrasında ve her defasında sütümde azalma göğüslerimde yumuşama oldu.
flamingo24 kaya97 bende kırkım çıkınca oldum sonra olmadım . Bu gün bebeğim 8 aylık . Bende bekliyorum olmayı ama ilk oğlumdada 1 buçuk sene sonra falan olmuştum .
gulayyyyy kaya97 benim de kanamam oldu 46. Gün ben de regl sandım baya benziyordu regl gibiydi doktora gittim regl değilmiş emzirme sürecinde böyle ara kanama da olabiliyormuş öyle dedi normal dedi
kaya97 Yani düne göre resmen baya fark var sütümde resmen azalma var acaba regl dönemi bitince düzelir mi yani arttırmak için ne yapsam ki
Winner Bi sıkıntı olmaz merak etme. Süt artırıcı şeyler yiyin dereotu, bulgur pilavı gibi. Normal yani adet görebilirsin. Ve bu süreçte adetin düzensiz gelebilir endişe etmeyin