birprensannesi41 kizlar dogum yapali 4 ay oldu nerdeyse saçlarım cok dokuluyo yakında kel kalmazsam iyidir valla nolur yokmu önerisi olan bişeyler kullanıp memnun kalan tavsiyelerinizi bekliyorum güzel anneler🥰❤️
meleksalpci birprensannesi41 benimde 4 ay oldu ilk aylar yoktu 2 aydır felaket dökülüyor biberiye otu ve karanfil kaynattım ondan kullanıyorum bakalım dökülmeyi bilmiyorum ama kökten saç çıkarmasına ve uzamasına iyi geliyormuş bakalım istersen sende dene
ArvenMom birprensannesi41 kolojen kullanıyorum çook fayda etti ama emziriyorsanız kullanamazsınız doktora gidip vitaminlerinize baktırıp size uygun vitaminleri kullanabilirsiniz
evlatkus birprensannesi41 ayyy bende öyleyim saçımı salamıyorum gittim kestirdim bana mısın demedi avuç avuç dökülüyor urbanın bitane spreyi var onu kullanıcam inşallah iyi gelir
birprensannesi41 Dilaylaa kullaniyorum vitamin ama 1 gün kullansam 3-4 gün kullanmiyorum şimdi düzenli başliyim bakiyim etkisini görürürm inşallah ya
ArvenMom Dilaylaa aşırı saçlarım dökülüyordu yani artık gördükçe ağlayasım geliyordu ve eklem ağrım çok vardı tırnaklarıma da iyi geldi kırılma eskisi kadar olmuyor cildin sıkılığını arttırıyor ben çok memnun kaldım çok iyi geldi ama düzenli kullanmak lazım günde 4 defa içiyorum
Dilaylaa ArvenMom anladım ben o kadar düzenli kullanamam sanırım hiçte kullanmadım aslında . Arkadaşım cildim çok güzelleşti felan demişti de onu merak ettim