Esraaslannn mama ile büyüdü benim sevmediğim şeyler mama da gece gece kalk suyu ayarla biberona koy uykulu uykulu bazen ölçekleri unutuyordum kaç ölçek koyduğumu😅😅biberonu yıka tekrar gecenin köründe 😒 ama meme öyle mi zaten sıcak hazır 😅😅😅 bidè büyüdükçe heleki 4. Ayda biberon reddi oluyor imkanı yok içiresin kaç biberon döktüm bilmiyorum yani içmeyince israf oluyor sonuçta para ile alınıyor valla emzirmek gibisi yok çok istedim ama meme reddi yaşadım😢😢😢neyseki büyüdü de mamadan kurtulduk 💃😅😅