sencokbiliyon papatyaam Erken dönemde teşhis konulduğu için çift bezle tedavi edilebiliyor. Çok geçmiş olsun 🌹
bm92 papatyaam evet banada oyle dediler hatta 3 bez koydu doktor o an cok uzulmustum bide cok sicakti tam 3 ay oyle tasidik ve gecti sizinde hemen gecicek hic boduna uzulmeyin
sencokbiliyon papatyaam Hayır tabiki. Zaten kalça testine o zaman cagiriyorlar. En erken dönemde fark edilmiş. Hemencecik geçer Allahın izniyle hiç endişelenmeyin 🌹
papatyaam beneannedeme inşallah dediğiniz gibi olur bezi sleeyp ince oluyor biraz acaba değişsem mi kalın bez mi alsam o zmnda çok mu olur bilemedim
papatyaam sencokbiliyon inşallah canım korkuyorum bide tatile geldim doktora gittim öğrendim moralim bozuldu üzüldüm 2 aylıkken gidilir bizim geç oldu aslında
bm92 papatyaam ben oyle bezlerle baglamadim doktor bana pamuktan bezler onerdi doktora goturdummo 3 tane pamuklu bezle bagladi ogretti bana oyle yaptm daha iyi ilk once agladi ama sonra alisti cunku bacaklarini baya acti
asyael Birşey soracağım kanguru kalça çıkığı yapıyor mu? Ben korkumdan kanguru kullanamıyorum bebeğime.