Bakın size çok kolay kafanızı karıştırmıcak şekilde anlatayım. Sütümüzü çelik tencerede kaynattık sonrasında ılımasını bekledik. Serçe parmağınızı sokun dayanabiliyorsanız 3 5 saniye tamamdır. Oda sıcaklığındaki yoğurdu pürüzsüz kıvamda katıştırın üstüne sütten alın iyice karıştırıp yavaşca süte dökün. Tencerenin üstüne bi süzgeç koyun onun üstüne bi beyaz havlu. Sonra da kenarları ve üstünü kapatacak tek kişilik bi battaniye örtün. 6 saat kalsın sonra açın buzdolabına koyun bi hün ellemeyin. Sonra taş gibi yiyin. Ölçü olarakta ben 5 kilo alıyorum 3 yemek kaşığı yoğurtla mayalıyorum. Çok olursa ekşi olur.