Kızlar çalışıyorum 1 yıldır aynı yerde sigortalı kızım 5 yaşında anaokuluna gidiyor borçlarim bitince işten ayrilicam çünkü kızıma bakicak kimsem yok bendede 5 yildir spiral var ama artık çıkartıp doğurup acaba işten öylemi ayrılsam kızım tek diye doğurmak istiyorum ve 5 yildir spiralin hiç kontrolünü yaptırmadım yarın randevu aldim sizce doğurmak mantiklimi