mommmmy İlk kızımda 22 aylıktı. Şimdi ikinci gebeliğim bir hafta sonra Sezeryanım iyileşince giderim herhalde 😂 kendi işim bi gidio dolaşmaya başlarım diye düşünüyorum. Ama tam zamanlı işte 22 aylıkken bile kızım çok zor gelmişti