Arkadaşlar bebeğim 2 aylık babasına verdigim gibi çığlık kiyamet ağlıyor asla durmuyo,yabancilarda dayisinda vs duruyor ama asla babasinda durmuyor nedenini bı turlu anlayamadik ,bu beni çok zorluyo iki dj verip tuvalete bile gidemiyorum,mantıklı bı yorumu olan başına gelen var mı?