dilooosss Arkadaşlar instagramda beslenme sondası gördüm. Anne emzirirken arada kablo ile mama verse bile bir ucu biberonda bir ucunu da göğüsüne koyuyor bebek memeyi bırakmıyor. Benimde sütüm az denemeyi düşünüyorum. Kullanan var mı ?
3kedili2bebekli dilooosss evet kullandım işe yarıyor bebek emiyor ve emdiği için süt de artıyor ama sondanin ince olması çok önemli onu atlamayin bunun için emzirme destek sistemi adı altında satılan ürünler de var
dilooosss 3kedili2bebekli teşekkür ederiiiim 🌸 Bir de silikon göğüs ucu da kullanıyoruz belki onu da bırakırız 🥺