Bebeğim 10 aylık doğduğundan beri sadece 1,2 kez sma aldık sonra bebelac daha uygun ve güzel diye ona geçtik ama 10 ayda o da çok pahalandı şu an 350-400 arasında ilk aldığımız fiyat 300 den azdı galiba tam hatırlamıyorum ne olacak bu mama zamları çok pahalı değil mi sizce de 800 gr bu arada bu fiyatlar bebelac da 1 kg olmuyor..